Even Lokatie veranderen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marthyenruurd - WaarBenJij.nu Even Lokatie veranderen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marthyenruurd - WaarBenJij.nu

Even Lokatie veranderen

Door: Marthy

28 Oktober 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zitten hier lekker aan de warme wijn, buiten regent het en tja dan wil je je lekker verwennen en natuurlijk ook moed indrinken voor de komende dagen..... Weersvoorspelling.... 3 dagen regen.....onze actie.... 3 dagen trekking door de bergen, over smalle rijstvelddijkjes...
Nu proberen om de locatie te veranderen op onze site, want Kuala Lumpur dat is al eeuwen achter ons... proost liebe leute

• 29 Oktober 2012 - 16:22

Kitzel:

ook proost lieverds, jullie zullen het nodig hebben denk ik zo.

• 31 Oktober 2012 - 15:55

Ton V/d Wurff:

Nou, dat was kort, ik ga dus ook maar even een neutje halen..... Voor Ruurd..... tot nu toe 2 gewonnen wedstrijden en afgelopen weekend verloren van een ECHT TE STERKE tegenstander - Reehorst.